Subject: Riigiloivu tagastus 1VALVE Partner OÜ
From: SKORPIONI GRUPI TURVATEENINDUSE OÜ, Magdaleena 3 Tallinn <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Sat, 7 Jun 2025 15:18:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
1VALVE Partner OÜ nimemuutmine jaab Eduard Monikaineni vastuseisu tottu 
tegemata. Palun tagastada Aime Piir kontole riigiloiv nimemuutmise eest.

Omanik oli antud hetkel ise rahatu.
Tema eest tasuti riigiloiv.

Meiega meeldivat Teile tõhusat tegusat koostööd!

Skorpion - kindel kaitse!

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xyb6ywoM21_C1LJvNxKTta1rIs9N4OBfRNqkNWpaAOwseoqww9CH8DqtDEqld_ZtUzaFAub6Oq8GMo>
Lugupidamisega,

Andres Vinn
1VALVE ärigrupi likvideerija
Teenindusjuht
SKORPIONI GRUPI
TURVATEENINDUSE OÜ

Magdaleena 3, Tallinn

Tel. 5370 0509

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wX4RDPrVzIoH3jcX2aM7BsOJuTHs-_Mtvz6tri4AN4BSPS20MQf95FCTbDw4mHrNQc85r3YPA>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Kaesolev e-posti sonum ja selle manused on 
adresseeritud uksnes ulalmargitud isikutele ja voivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni voi informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud kaesoleva teate ekslikult voi te 
pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest 
sonumi saatjat ja kustutada kaesoleva e-posti sonumi koos koigi selle 
manustega oma arvutisusteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the person to whom it is addressed and may contain confidential and/or 
privileged information. Disposal of information therein may be prohibited by 
law. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of 
any action in reliance upon, this information by persons other than the 
intended recipient is prohibited. If you received this in error, please 
contact the sender and delete the material from your IT systems.